Nereaģēt impulsīvi – emocionalitāte biznesā ir negatīvs rādītājs, labāk ir nomierināties, apsvērt visu vēlreiz un tad doties uz pārrunām
Neaprunāt vadību – racionāla darbība ir darīt nevis runāt, sākumā ir jāsāk ar sevis izzināšanu un maiņu.
Izturēties pret vadību ar laipnību – vienmēr pozitīvas atbildes un pateikšanās pat par aizrādījumiem, vadība to novērtē.
Dokumentēt, ja vadības izturēšanās kļūst aizskaroša- ja vadītāja vadīšanas stils kļūst aizskarošs ir jādokumentē un jāsaglabā šī informācija (mājās nevis darbā), lai būtu pierādījums par vadītāja nekompetenci.
Secinājumi
Daudzi darbinieki pakļaujas autoritātes pavēlēm, zināšanu trūkuma dēļ, kā rezultātā cieš vadības aizskarošas uzvedības dēļ un pamet darbu.
Vadītāju vadības stils un personības iezīmes tieši ietekmē darbinieku darba rezultātus un apmierinātību ar darbu.
Autoritāte uzņēmuma vadībā rada lielus riskus uzņēmuma attīstībā.
Kad autoritārs vadītājs ir zinošākā persona grupā, tas veicina ātrus un efektīvus lēmumus.
Ilgtermiņā autoritārais vadīšanas stils var kaitēt uzņēmumam, tas vairāk noder īstermiņa uzdevumiem/darbiem.
…