Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:348866
 
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Iedomu draugu radīšana, pētnieku aprindās, vairumā gadījumu tiek saistīta ar kopingu (coping) un, iespējams, iedomu draugi palīdz bērniem tikt galā ar iepriekš pārdzīvotām traumām (Friedberg, 1995)
Piemēram, pētījumi ir pierādījuši, ka bērni bieži vien savas emocijas un pārdzīvojumus projicē uz leļļu figūrām (Knell, 1998; Axline, 1969) un iedomāta spēlēšanās (imaginative play) var nodrošināt bērnus ar iespēju izspēlēt un asimilēt savu pieredzi (Piaget, 1962).
Nagera (1969) min piemēru, kurā kāda 5 gadus veca meitene radīja iedomu draugu laikā, kad viņas vecāki piedzīvoja šķiršanos un viņas māte tika hospitalizēta sakarā ar garīgu slimību. Citi bērni tajā pašā ģimenē uz sarežģīto periodu dzīvē reaģēja ar izteiktiem miega traucējumiem, regresiju un grūtībām skolā. Piecgadīgā meitene neizrādīja nevienu no šiem simptomiem un Nagera to saista ar meitenes iedomu drauga klātbūtni (Nagera, 1969).

Pētniece Dženifera Mauro (Jennifer Mauro, 1991; kā minēts Taylor, 1999), savā doktora disertācijā skaidro vienu no vispusīgākajiem longitudinālajiem pētījumiem, saistībā ar iedomu draugiem. Pētījumā piedalījās bērni ar un bez iedomu draugiem un rezultāti parādīja vairāk līdzību kā atšķirību starp abām grupām. Atšķirības starp abām grupām parādījās kautrībā un uzmanības koncentrēšanā un papildus iepriekš veiktajiem pētījumiem, atšķirības bija labvēlīgas grupai ar iedomu draugiem – bērni bija mazāk kautrīgi un labāk spēja noturēt uzmanību uz kādu noteiktu darbību. Par līdzīgām atšķirībām, starp bērniem ar iedomu draugiem un bez, tiek ziņots citos socio-kognitīvos (socio-cognitive) laukos, tādos, kā, sociālā kompetence (Seiffge-Krenke, 1997), valodas prasmes (Bouldin, Bavin, & Pratt, 2002) un citos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1381154
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register