Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:866670
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

SECINĀJUMI
Bioloģiskā lauksaimniecība ir Eiropas lauksaimniecības nozare, kura pēdējos gados ir nemainīgi augusi, jo tā veicina dabas resursu aizsardzību, bioloģisko daudzveidību un dzīvnieku labturību, kā tā palīdz lauku attīstībai un saglabā tās ilgtspējīgu.
Pēdējo gadu laikā ES Kopējās lauksaimniecības politika uzmanība koncentrēta uz lauksaimniecības saikni ar vidi un lauku attīstību, kā galveno mērķi uzstādot lauksaimniecības negatīvās ietekmes uz vidi samazināšanu.
Viens no galvenajiem šķēršļiem BL tirgus attīstībai ir augstā patēriņa cena, jo ekoloģiski tīru produktu uzcenojums stipri atšķiras dažādās valstīs un dažādiem produktiem.
Viena no problēmām, kas atklājās pētījuma rezultātā, ka grūti ir realizēt bioloģisko produktu līdz patērētājam kā bioloģisko.

PRIEKŠLIKUMI
Piešķirt samazināto PVN likmi bioloģiski ražotiem produktiem, tādējādi veicinot potenciālo patērētāju ieinteresētību un padarot to vieglāk pieejamu jau esošiem patērētajiem, samazinātu patēriņa cenas, bet tādējādi palielinātos pieprasījums, bet varētu paaugstināt PVN likmi pesticīdiem un citiem mēslojumiem.
Kooperēties vajadzētu ne tikai tām saimniecībām, kurām ir grūti ekonomiski apstākļi, bet arī pārējām, tādējādi bioloģiskās lauksaimniecības attīstība notiks ātrāk, kooperācija ir liela nozīme arī eksporta veicināšanai, jo grūtāk iziet lielā eksporta tirgū vienai saimniecībai, bet jau kooperācijai tas ir vieglāk realizējams.
Nepieciešama lielāka valsts iejaukšanās šajā nozarē, precīzāk, jāveicina mārketinga pasākumi attiecībā uz veselīgu dzīvesveidu un par bioloģisko produktu nozīmīgumu katra cilvēka dzīvē. Vairāk reklāmas kampaņas sabiedriskās vietās un masu mēdijos, lielāku uzsvaru liekot uz jauniešiem un bērniem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1111119
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register