Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343848
 
Evaluation:
Published: 02.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Maksimumstundas cena
raksturīga kinoteātriem, teātriem, autostāvietām, cirkiem. To piemēro, kad pieprasījums pēc kādas preces vai pakalpojuma diennakts periodos ir pārāk liels, šo pieprasījumu nevar apmierināt. Ir izstrādātas atsevišķas samaksas dažādos diennaksts periodos un brīvdienās.

Maksa par preču dauzdveidību
sevī ietver patstāvīgi izmaksu palielinājumu,
pārdevuma kopējā apjoma pieaugumu,
ekskluzīvo preču cenu palielināšanu,
visdrīzāk arī peļņas pieaugumu.

Nepieciešams izstrādāt cenu noteikšanas stratēģiju daudzveidīgai produkcijai, līdz ar to, palielinot cenu ekskluzīvām precēm, tiks kompensētas izmaksas, kādas radušās, lai veidotu šo ekskluzīvo preču/ pakalpojumu piedāvājumu.
Daudzperiodu cenu diferencēšana
ir viena no visbiežāk lietojamajām cenu stratēģijām. Tās pamatā ir princips- pārdošanas sākumā noteikt augstu cenu, bet turpmākajā periodā paredzēt cenas samazināšanu. Mūsdienās izteikts piemērs ir mobilo tālruņu tirgus, kur jaunāko dizainu tālruņu iegāde ir dārgs pasākums, taču laika gaitā to cena krītas. Sākotnēji tālruņi tiek pārdoti par augstāku cenu pircējiem ar neelastīgu pieprasījumu, kuri nav jutīgi pret cenas izmaiņām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register