Veidojot cenu, jāņem vērā visi iekšējie un ārējie cenu veidošanas faktori.
Galvenie iekšējie faktori:
Izprotot klientu vajadzības, banka spēj piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku. Tādā veidā tiek palielināta uzņēmuma vērtība un tiek nodrošināts pozitīvs ieguldījums sabiedrības attīstībā.
1.Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi:
Peļņas palielināšana - viens no svarīgākajiem bankas attīstības mērķiem. AS “Hansabanka” vīzija ir Būt vispelnošākai katrā tirgū, kur tā darbojas. Banka koncentrē savu uzmanību uz ienesīgu izaugsmi. Hansabankai ir raksturīgi augsti darbības rezultāti un atbilstošu mērķu izvirzīšana .
Nodrošināt produktu kvalitāti un sasniegt visaugstāko klientu apmierinātību. Līdz ar to AS Hansabanka ir samērā augstas produktu un pakalpojumu cenas, jo ar tām tiek kompensēti lielie izdevumi, kas ir saistīti ar jauno produktu ražošanu un augstas kvalitātes apkalpošanu, kā arī individuālo pieeju katram klientam.
Banka orientējas uz maksimāli iespējamo produktu realizācijas apjomu, jo kā vadošais tirgus dalībnieks ar lielāko tirgus daļu AS Hansabanka var izmantot apjoma ekonomiju, optimizēt savu finanšu līdzekļu izmaksas un pārdot aizvien jaunus produktus lielai pastāvīgu klientu grupai un tādējādi ilgstoši gūstot augstu peļņu.
…