Nozīmīgākās pārrunu veicēja kompetences
Detalizēta sava piedāvājuma pārzināšana
Lieliska izpratne par klienta domāšanu
Perfektas klausīšanās prasmes
Māka saklausīt starp rindām paslēpto un nepateikto
Stresa noturība darbā ar iebildumiem un klienta provokācijām
Vēlme meklēt abām pusēm pieņemamu risinājumu
Attīstīta iekšējā sajūta, kad ir lietderīgi uzspiest, bet kad atkāpties.
Apģērbs sievietei
Svārki rūpīgi izgludināti, bez ielocēm
Kurpes uz zema vai vidēja papēža ar slēgtu purngalu. Nekādas siksniņ kurpes, sandales ar sprādzēm. Neuzkrītoša krāsa, noteikti ne baltas( Anglijā baltus apavus nēsā tikai laukos)
Somiņa nedrīkst būt liela un smagnēja, nekādā gadījumā balta
Blūze nedrīkst būt pieguloša un ar lielu izgriezumu (bez liekām brošām)
Nagiem jābūt pietiekami īsiem (dažās valstīs gari nagi nozīmē, ka to īpašniece nestrādā)
Make-up jābūt mērenam un svaigam. …