Plānotājs s/r sakarības starp lielumiem: praktiskā darbībā ar nosacītu mēru nosaka garumu (attālumu) un ietilpību (cik priekšmetu vai šķidruma vienību ietilpst noteiktā objektā), pēc nosacījuma un radoši veido sakārtojumus, to skaitā ritmiskas rindas, no priekšmetiem un ģeometriskajām figūrām, kas atšķiras pēc vienas pazīmes, salīdzina priekšmetu kopas pēc skaita, lietojot jēdzienus vairāk, mazāk, tikpat.
Spēles gaita.
Doti vates kociņi, kuru gali tiek nokrāsoti ar flomāsteriem vai guašu dažādās krāsas un dotas baltas lapas uz kurām ir attēlotie cipari (uz papīra liekam punktiņus tāda krāsa, kāda nokrāsojam kociņus, dažādās variācijās, un savienojam tos ar līnijām, sanāk cipari). Bērna uzdevums ir uz lapas izlikt kociņus atbilstoši paraugam un krāsai, noteikt ciparu, noteikt, kurš cipars sanāca garāks/īsāks, veidojot ciparus, likt kociņus vertikāli, horizontāli, rindiņā, salīdzināt, uz kura cipara ir uzliktas vairāk/mazāk/tikpat kociņu. Spēle attīsta uzmanību, domāšanu.
…