Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācību metodes un paņēmieni daudzveidīgo spēju attīstīšanā sociālajās zinībās sākumskolā

     

    Presentations9 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,39 (13%)
Discounted price*:
2,60
Purchase
Add to Wish List
ID number:968468
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Hipotēze
Ja mācību stundās sociālajās zinībās blakus tradicionālām mācību organizācijas formām izmanto interaktīvās mācību metodes un paņēmienus, tad uzlabojas satura apguve un pilnveidojas dzīvei nepieciešamās spējas un prasmes.

Darba mērķis:
Analizēt literatūru un apzināt efektīvākās metodes sociālo zinību satura apguvē.

Darba uzdevumi:
Iepazīt un analizēt pedagoģisko, metodisko literatūru par mācīšanās metodēm un paņēmieniem.
Iepazīties ar mācību organizācijas formām un spēju veidiem.
AVOTOS APZINĀTO METOŽU KLASIFIKĀCIJA
metožu klasifikācija pēc didaktiskiem uzdevumiem
metožu klasifikācija pēc zināšanu avotiem
metožu klasifikācija pēc skolēnu izziņas darbības organizēšanas paņēmienu sistēmas

METODES IEDALĀS PĒC ZINĀŠANU AVOTIEM
dzīvā vārda ( verbālas metodes )
darbu ar grāmatu
praktiskās metodes
uzskates metodes

IZZIŅU ATTĪSTOŠĀS DARBĪBAS METODES
o izskaidrojoši ilustratīvo;
o reproduktīvo;
o problemātiskā izklāsta;
pētniecisko metodi.

SOCIĀLO ZINĪBU STUNDĀS IZMANTOTĀS METODES
1. Monoloģiskās – informācija plūst tikai vienā virzienā – no mācību spēka uz skolēniem (lekcijas, demonstrējumi, video, radio, plakāti, u.c.).
2. Dialoģiskās (mijiedarbības) – daudzvirzienu mijiedarbības – starp skolotāju un skolēniem vai skolēnu (semināri, konsultācijas, prāta vētra, grupu diskusijas, skolēnu demonstrējumi, lomu spēles, u.c.).


3. Pētnieciskās – skolotājs nodrošina ar materiāliem un veicina skolēnu darbošanos pa vienam vai grupām, lai varētu izzināt. Skolēni var mijiedarboties. Beigās viņiem ir atgriezeniskā saite ar skolotāju (semināri, konsultācijas, prāta vētras, grupu diskusijas, lomu spēles). …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,18 €
Work pack Nr. 1112470
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mācību metodes un paņēmieni daudzveidīgo spēju attīstīšanā sociālajās zinībās sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/968468

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register