Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674152
 
Evaluation:
Published: 23.04.2020.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Pastāv dažādas katram uzņēmuma veidam raksturojošās pazīmes, kas piešķir atšķirīgumu un ļauj patērētājam izvēlēties, kas viņam šķiet svarīgāks.
Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība, kas ir saistīta ar kādu noteicošo faktoru grupu – ekonomisko, psiholoģisko, personisko, kultūras vai sociālidemogrāfisko
Spēcīgu sociālo ietekmējošo faktoru uz patērētāju atstāj ģimene un tās locekļi.
Cilvēks dodas paēst ārpus mājas ne tikai slinkuma dēļ, bet arī lai ieekonomētu savu laiku, izmantotu piedāvātās izklaides.
Ēdināšanas uzņēmuma izvēli nosaka arī patērētāja vecums, dzimums, ģimenes tips, dzīves cikls izglītības līmenis.
Uzņēmuma darbinieku apkalpošanas attieksme, ēdiena kvalitāte un uzņēmuma gaisotne ir vissvarīgākie noteicošie faktori.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1378514
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register