Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530734
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mērķis: izzināt hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē.

Hipotēze: izmantojot rotaļu (didaktisko, kustību un lomu) un aktivitāšu kopumu (ikdienas nodarbības) var veicināt sociālo prasmju pilnveidi hiperaktīviem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē.

Pētīšanas metodes:
teorētiskā metode – literatūras analīze;
empīriskā metode – pedagogu un vecāku anketēšana (ar anketu palīdzību), bērnu novērošana, intervijas ar audzēkņu vecākiem;
matemātiskās statistikas apstrādes metodes – Excel: procentuāli aprēķini, diagrammas.
Pētīšanas objekts. Pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētīšanas priekšmets. Hiperaktīvo bērnu saskarsme rotaļnodarbībās. Pētījumu bāze – PII „Taurenītis”: 15 bērni; 12 pedagogi un 25 bērnu vecāki.

Uzdevumi.
Analizēt literatūru par hiperaktīvo bērnu attīstību.
Izzināt hiperaktīvo bērnu saskarsmes problēmas.
Izzināt pedagogu un vecāku informētību par hiperaktivitāti un tās problēmām.
Praktiski pārbaudīt korekcijas paņēmienus hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanai.
Izdarīt secinājumus un izstrādāt ieteikumus pedagogiem veiksmīgai hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanai.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register