Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150077
 
Evaluation:
Published: 04.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Humānās pedagoģijas virziens mūsdienās Rietumu pasaulē tiek saukts par “TREŠO SPĒKU”.
Humānā audzināšana ir garīguma audzināšana ,kurā tiek īstenotas aksioloģiskās vērtības.

Aksioloģija- (gr. axios- vērtīgs + logos- jēdziens , mācība)- filozofijas mācība par vērtībām.
Humāns –cilvēcīgs , sirsnīgs ,atsaucīgs , žēlsirdīgs.

Humānā pedagoģija- audzināšanas zinātne , kas vēršas pret cilvēka prāta vienpusīgu izkopšanu , pret cilvēka dvēseles , uzvedības un rīcības , nozīmes un jēgas izskaidrošanu , eksperimentāli pārbaudāmu likumsakarību veidā.
Vienkāršotā izpratnē ar humāno pedagoģiju izprot – mīlēt, cienīt bērnus, nekliegt uz viņiem, būt labiem pret viņiem, smaidīt. Humānajai pedagoģijai bērns jāvirza uz garīgo meklējumu.
Izglītības humānā paradigma.
“paradigma’’- piemērs ,paraugs (no gr. val. tulk.)
Problēmu nostādnes risinājums un pētīšanas metožu kopums.
Latvijā 80. gadu beigās un 90.gadu sākumā visskaidrāk izpaudās izmaiņas izglītībā.
Jauna izglītības paradigma- humānā izglītība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register