Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,51 (17%)
Discounted price*:
2,48
Purchase
Add to Wish List
ID number:242053
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izglītības paradigma
“Attīstība”. Ar “attīstību” saprot neatgriezenisku, mērķtiecīgu, likumsakarību materiālo vai ideālo objektu izmaiņu.
Tomass Kūns (1922.g)
Precīzi norādīt, ka viena izglītības paradigma beidza pastāvēt, otra – dzima un attīstījās, var tikai izglītības filozofija, un arī tad robežas ir izplūdušas (100 – 150 gadu intervālā).
Izglītības humānās paradigmas būtība
Volfgangs Klafki
Humanitārās pedagoģijas iedibinātājs ir angļu filozofs J.S. Mills un vācu filozofs, pedagogs V. Diltejs. Tālāk attīstītāji – vācu zinātnieki, bet turpinātājs mūsdienās V.Klafki.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,54 €
Work pack Nr. 1123166
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Izglītības "humānā" paradigma”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/242053

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register