Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312397
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Galvenās teorijas
Izglītības socioloģiju raksturo trīs galvenās perspektīvas:
1)Funkcionālisms;
2)Kritiskā perspektīva;
3)Interpretatīvā perspektīva;


«Latvijas pilsētu skolās mācību līmenis uzlabojas, savukārt daļā lauku skolu tas krīt, tādējādi apliecinot, ka valsts skolu tīkls ir jāmaina.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/

Jautājums
Ja visi skolēni mācītos tikai pilsētas skolās -vai izglītības līmenis visiem būtu vienlīdz augsts?

«... Daudzas skolu problēmas slēpjas plašākās sociālekonomiskās problēmās.
Piemēram, iespējas iegūt labu izglītību visiem bērniem kavē sabiedrības pieaugošā sociālā nevienlīdzība.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register