Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,36 (12%)
Discounted price*:
2,63
Purchase
Add to Wish List
ID number:875949
Evaluation:
Published: 18.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Objekta apraksts    3
2.  Konstatētie bojājumi    3
2.1.  Deformācijas šuves ūdenscaurlaidība    3
2.2.  Betona komponentu izskalošana    4
2.3.  Sala radīti bojājumi    5
2.4.  Betona karbonizācijas un korozijas izraisīti bojājumi    7
2.5.  Metāla elementu korozija    8
3.  Bojājumu rašanās iemesli    9
4.  Bojājumu novēršanas paņēmieni    9
  Literatūra    12
Extract

3. BOJĀJUMU RAŠANĀS IEMESLI
Zemitānu tilta bojājumi koncentrēti ap tā deformācijas šuvēm, dēļ bojātas/ nolietojušās šuves hidroizolācijas un gājēju kāpņu bojājumi atklātas vides iedarbības un neesošas ūdens savākšanas un novadīšanas sistēmas rezultātā. Tilta šķērssiju bojājumi nebūtu veidojušies vai tiktu ievērojami aizkavēti, ja deformācijas šuves hidroizolācija būtu savlaicīgi nomainīta. Šādā gadījumā tikai gaisā esošais mitrums ietekmētu konstrukcijas, nevis atmosfēras nokrišņu ūdens, kas destruktīvi iedarbojas uz konstrukcijām.
4. BOJĀJUMU NOVĒRŠANAS PAŅĒMIENI
Lai atjaunotu šķērssiju, vispirms jānovērš bojājumu rašanās cēlonis- bojāta šuves hidroizolācija. Pēc tam betona karbonizācijai pakļautajām virsmām jāatskalda betons stiegru zonā līdz vietai, kur betons vairs nav karbonizējies, jāattīra stiegras un ar remontsastāviem jāaizpilda nokaltā/ trūkstošā konstrukcijas daļa.
Gājēju kāpnēm izveido ūdens novadīšanas sistēmu. Betona margām noskalda nost izveidojušos stalaktītus un pārklāj ar aizsargpārklājumu. Metāla elementus nomaina pret jauniem, jo tā būs ekonomiski izdevīgāk, ņemot vērā bojājumu pakāpi.
Ieteicamo darbu saraksts:
1. Deformācijas šuves remonts, skat 4.1.att.[1]
1. Asfaltbetona segu, virs šuves vietas, izzāģē vai izkaļ līdz hidroizolācijai.
2. Attīra šuves gultni un betona virsmu un asfalta malas pārklāj ar polimērmodificētu bitumenu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Jorģa Zemitāna tilta novērtējums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/875949

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register