Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303203
 
Evaluation:
Published: 25.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kampaņas rezultāti
Divus gadus pēc Airbnb zīmola pārveidošanas uzņēmuma ieņēmumi palielinājās par 80%. Šie panākumi un kompānijas izaugsme nav zīmola pārveidošanas rezultāts, taču šī zīmola pārveidošana ļāva kompānijai veidot jaunu tēlu un paplašināt pasaules potenciālu, piesaistot investorus, ceļotājus un saimniekus (hosts)

Mans kampaņas vērtējums, secinājumi
kampaņa izdevusies, jo tika iegūts vēlamais rezultāts;
zīmola pārveide ir riskants lēmums;
mācība - necīnieties pret uguni ar uguni! Laikā, kad logo tika izsmiets un kritizēts, Airbnb pārstāvji soc. medijos atbildēja pretī tautai. Neargumentējiet kritiku un jokus;
logo izsmiešana un kritika palīdzēja popularizēt uzņēmumu


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register