J. Curry - Uzņēmuma attiecības ar klientu ir vienīgā konkurences priekšrocība, ko konkurents nevar atkārtot
KLIENTU NOTURĒŠANAS METODES
CRM – (Customer Relationship Management) uz klientu fokusēta biznesa stratēģija, kultūra, procesi un tehnoloģija, lai iegūtu, attīstītu un uzturētu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem caur pilnīgāku klientu vajadzību izpratni un apmierināšanu.
Lojalitātes programmas – pasākumu kopums, ko realizē, lai noturētu pastāvīgos klientus, t.i. to atalgošana ar augstvērtīgāku apkalpošanu, priviliģētu statusu, atvieglojumiem un kvalitatīvu saskarsmi
Izpildīšana un ekskluzivitāte – ierocis, ar kuru iekarot klientu uzticību un klientu vēlmju stingra izpilde caur augstvērtīgu izpildījumu un izcilu kvalitāti
Sociālās saites jeb dialoga mārketings – klienta iesaistīšana interaktīvās attiecībās, kurās piedalās gan uzņēmums gan patērētājs.
…