Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,56 (16%)
Discounted price*:
2,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:422327
Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Darba mērķis -
Apskatīt un izzināt reklāmas pētnieku izveidotās metodes, kuras nosaka un sniedz ieskatu reklāmas darbības procesā.
Izanalizēt un apkopot galvenos virzienus reklāmas efektivitātes noteikšanā un piedāvātos variantus tās palielināšanā.
Profesionāļa skatījumā...
“Reklāma ir īpatnēja parādība mūsu laikmetā. Ja kāds gribētu izteikt vienā vārdā galvenos vilcienos tagadējās sabiedrības tieksmes, tad labāku vārdu nevar atrast kā reklamēšana.”

Tā pagājušā gadsimta 30.gados ir izteicies latviešu
reklāmas psihologs Rūdolfs Pētersons.
Reklāmas tirgū
Manuprāt, šo speciālista izteikumu var attiecināt tikpat labi arī uz mūsdienām un pašreizējo nozares situācijas skaidrojumu. Neatkarīgi no tā, cilvēkiem patīk reklāmas vai nē, viņi tomēr tās redz un ievēro, tas ir neizbēgami, jo ir grūti atrast kādu sociālo vidi, kurā bez šīs parādības vispār iztiktu. Tāpat ir vērojama arī zināma ietekme, jo vispārīgi var teikt, ka reklāma ir preces vai pakalpojuma pozitīvi vērtējoša informācija. Tātad vienmēr būs kāds, kas šim ziņojumam noticēs un atzīs sev par labu esam.
Vajadzības apzināšanās
Tomēr ir tāls ceļš ejams, kurā sociāls indivīds kļūst par klientu un produkta patērētāju. Lai gan reklāmas realizēšanas tehnikas, radošās idejas un ietekmēšanas metodes var būt ļoti dažādas un laika gaitā attīstīties un mainīties, tomēr viss process balstās uz izziņas teorijām un pētniecisko analīzi. Jo, lai veidotu apziņu, ka kāda konkrētā prece vai pakalpojums patērētājam ir vajadzīgs, par šo produktu ir jārada priekšstats “zinātniski pamatots un pārbaudīts fakts”.
Reklāma kā zinātnes pētījuma objekts
No sociālpsiholoģiskā skatupunkta reklāmas darbība ir cilvēku komunikācijas veids, t.i., saskarsme – gan pastarpināta, gan nepastarpināta cilvēku mijiedarbība, kas ir viena no aktivitātes formām.
Reklāma tiek vērtēta kā cilvēku savstarpēji ietekmējoša sazināšanās forma, kas paredz iegūt līdzekļus turpmākajai komunikācijai sociāli referentās grupas ietvaros. Īsāk sakot – reklāma ir komunikācija komunikācijai.
Krievu reklāmas psihologs Aleksandrs Ļebedevs-Ļubimovs:
“Reklāmas darbība kā sociāla masveida parādība nes sevī milzīgu kultūras potenciālu, kas noteiktos apstākļos var nozīmīgi ietekmēt gan atsevišķu indivīdu, gan sabiedrību kopumā. Viss ir atkarīgs no sabiedrības nostājas attiecībā uz reklāmu.”…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,75 €
Work pack Nr. 1134713
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāmas ietekmes pētnieciskais skatījums un analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/422327

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register