Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111950
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks
Tirgus pozīcija raksturo uzņēmuma stāvokli tirgū: tirgus daļu, ģeogrāfisko izvietojumu, klientus, personālu, uzņēmuma tēlu, pielietotās mārketinga metodes un stratēģijas.
Tiek nodalīti divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Spēku veidojošie faktori.
Finanšu resursi un kredītspēja
Tehnoloģija
Uzņēmuma tēls un zīmols
Personāls
Vērtīgie un lojālie klienti.
Tad, kad ir pabeigta tirgus pozīcijas analīze, var izvirzīt finanšu un stratēģiskos mērķus.
Nākamais plānošanas posms paredz mērķiem un resursiem atbilstošu stratēģiju izvēli. Viena mērķa sasniegšanai parasti izmanto vairākas stratēģijas. Stratēģiju realizācija reāli atspoguļojas uzņēmuma biznesa vai mārketinga plānā.
Mārketinga plānošanas noslēdzošais posms ir kontroles mehānisma izveidošana. Kontrole paredz uzraudzību par notiekošajiem procesiem, to analīzei un nepieciešamo korekciju veikšanai.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1112236
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register