Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418612
 
Evaluation:
Published: 20.11.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mārketings
Ar mārketingu cilvēki satopas katru dienu – TV reklāmas par precēm un pakalpojumiem, laikrakstu sludinājumi, sastopamies ar dažādu aģentūru aģentiem;
Mārketinga uzdevums ir ne tikai stimulēt pieprasījumu pēc kādas konkrētas preces vai pakalpojuma, bet nodrošināt tādu pieprasījuma līmeni, kas uzņēmumam ļauj sasniegt savu izvirzīto mērķi;
Mārketings ir apzināts process, kas virzīts uz vēlamā galamērķa sasniegšanu preču pārdošanas rezultātā.

Pieprasījums un tam atbilstošie mārketinga veidi
Potenciālais jeb gaidošais pieprasījums
Jaunā prece vēl tikai veidojas, top;
Patērētājiem ir vajadzība pēc kādām noteiktām precēm, bet ražotājs vēl šīs preces vēl nepiedāvā (piem. jauni pārtikas produkti, jauna sadzīves tehnika, dizaineru apģērbi u.tt.);
Mārketinga uzdevums ir attīstīt preci – pārvērst pieprasījumu reālā pieprasījumā, t.i. jānosaka pieprasījuma apjoms un jākoordinē visās mārketingā funkcijās vēlamā tirgus virzienā;
Uz ražotāju tiek virzīts Attīstošais mārketings.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1112117
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register