Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170781
 
Evaluation:
Published: 27.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

«Tikai par…»
Kā liecina vēl kāds cits pētījums, vārds «tikai», kas ievietots cenas aprakstā, palielināja patērētāju atsaucību par 20%.
«Piegādes cena Latvijā eiro 10»
«Piegādes cena Latvijā tikai eiro 10»
Pievilcīgāka veida produkta izveidošana
Psihologi pamanīja, ka fotoattēlā attēlotie ūdens pilieni liek mums vēlēties atsvaidzināties. Turklāt produktu sastāvs lielās apdrukās šķiet veselīgāks un uzticamāks, tāpēc cilvēki šādus produktus mēdz pirkt atkal un atkal.

Pozītīvas emocijas

Secinājumi
Darba autorei pašai bija interesanti izpētīt šos mārketinga «trikus», jo viņa saprata, ka šie visi triki iedarbojas arī uz viņu.
Šie «triki» palīdzēs uzņēmumam iegūt lielāku peļņu. To apliecina arī zinātniskie pētījumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register