Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,42 (12%)
Discounted price*:
3,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:816137
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Censties katru vakaru iet gulēt vienā un tajā pašā laikā, kā arī rītos celties vienā un tajā pašā laikā. Regulārs miega – nomoda režīms padarīs jūsu miegu maksimāli efektīvu.
Nikotīns ir gan stimulējošs, gan atslābinošs līdzeklis, un lielā mērā tas ietekmē miegu. Tabakas dūmi var pastiprināt deguna aizsprostošanos un veicina krākšanu, kā arī elpošanas traucējumus miegā.
Kafija, tēja, kola, enerģijas dzērieni, kā arī pārtika, kas satur kofeīnu, rada satraukumu, nevis uzmundrina mūs, bet gan neļauj mums atslābt un rada satraukumu. Kofeīna iedarbība turpinās no sešām līdz astoņām stundām. Tādēļ, ja ir problēmas ar miegu, tad kofeīna produktus nevajadzētu lietot vispār.
Alkohols paātrina miega iestāšanos, to uzskata par nomierinošu līdzekli, kas radot miegainību, taču tas miegu padara trauslu un, lai gan iemigt ir vieglāk, ir vajadzīgs ilgāks laiks pēc alkohola lietošanas, lai labi izgulētos. Tas veicina krākšanu un elpošanas traucējumus (elpošanas pārtraukšanu miega laikā). Turklāt krākšana ietekmē arī partnera miegu.

Grāmatas "Seno dziednieku noslēpumi" autore Broņislava Plūme ieteic 15 dažādus pasākumus bezmiega novēršanai. Daži no tiem:
guļot galva jātur vēsākā vietā, kājas siltākā, gulētāju nedrīkst apspīdēt mēness, guļamistabā neturēt spoguļus, pirms gulētiešanas spilvenus katrreiz sakratīt.
Arī zinātniskajā grāmatā "Mājas medicīna" minēti 10 pasākumi bezmiega aizdzīšanai. To vidū ieteikums —
"apēdiet vakariņās 1 ēdamkaroti medus un jūs pārliecināsities, ka tās ir vislabākās miega zāles". Arī mūzika ārstējot bezmiegu. Saniknotu cilvēku nomierinās Vāgnera "Svētceļnieku koris", nomāktu garastāvokli uzlabos Bēthovena skaņdarbs ‘’Priekam’’, bet nervu sistēmu stiprinās Grīga "Rīts".

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,51 €
Work pack Nr. 1367923
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Miegs, miega traucējumi un to korekcijas iespējas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/816137

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register