Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:575388
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tirgū pieaug patērētāju ietekme
Patērētāju ietekmes palielināšanās tirgū nosaka viņu vēlmes pēc augstas preču un pakalpojumu kvalitātes. Paaugstinās laika kā resursa vērtība, un līdz ar to patērētājs pieprasa ne tikai preces kvalitāti, bet arī ērtu iepirkšanos. Pieņemot lēmumu par pirkumu, mūsdienu pircējs pievērš uzmanību cenas/kvalitātes attiecībai un salīdzina produktu vērtību.
Priekšrocības: Uzņēmumam ar kvalitatīvu produktu un veiksmīgu apkalpošanu lielākas iespējas tirgus iekarošanā
Trūkumi: Sarežģītāk noteikt mērķauditoriju, arī to, kādu produktu piedāvāt.

Pircēji labprāt izvēlas pašmāju produkciju. Vietējie āboli ir nopērkami visos “Rimi” hipermārketos Latvijā. Tos piegādā LPKS “Zelta Ābele”. Pirmās šķirnes, kas tiek piedāvātas pircējiem, ir zemnieku saimniecībās Tukuma un Engures novados augušie vasaras āboli “Agra” un “Konfetnoje”.
Vasaras sezonā “Rimi” un “Supernetto” pircēju iecienītāko ogu vidū ir lielogu krūmmellenes. Pēdējo gadu laikā pircēju interese par tām arvien pieaug – salīdzinot ar pagājušo gadu, šī gada augusta sākumā pieprasījums pēc tām palielinājies par vairāk nekā 30%.



Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register