Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:770027
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

KAS IR PATĒRĒTĀJS
patērētājs, jeb pircējs ir persona (personu grupa, organizācija) kas pērk preci vai pakalpojumu sev pašam vai kādam citam
patērētājs ir persona, kas ir preces (pakalpojuma) gala rezultāta lietotājs
Primārie faktori, kas ietekmē patērētāja uzvedību:

tā raksturs
psiholoģiskais raksturojums
Patērētāja rīcību ietekmējošie sekundārie faktori:

ekonomiskie (ienākumu līmenis, maksātspēja)
sociālie (piederība noteiktam sociālajam slānim, neformālai sociālajai grupai, ģimenes stāvoklis, statuss sabiedrībā)
kultūras (kultūras līmenis, izglītības līmenis, tautība, reliģija)
personiskie (vecums, dzīves cikla posms, profesija, dzīves veids, rakstura īpatnības, pašapziņa)
psiholoģiskie (motivējums, uztvere, pārliecība, nostāja, ieradumi)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register