Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,57 (19%)
Discounted price*:
2,42
Purchase
Add to Wish List
ID number:916905
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Pašregulācija («introjected regulation’’):
Papildus ārēji regulējošiem mehāniesmiem indivīds var uzvedību piespiest mainīt, neparedzot to: no vienas puses pašcieņas un lepnuma izjūta bet tajā pašā laikā indivīds izjūt vainu un kaunu
Bet…izmantojot šādu motivācijas veidu, piemēram, pielietojot sodu un atlīdzību metodi, klients var justies kontrolēts
Identifikācija un integrācija:
Ir klienti, kas pilnībā atbalsta konsultēšanas nozīmīgumu un izrāda patiesu vēlmi iesaistīties procesā
Šis motivācijas termins tiek saistīts ar to, ka klientam ir vēlme identificēties, atzīt konsultēšanas/ terapijas procesa vērtību, labprātīgi uzņemas atbildību savas uzvedības izmaiņās
Šādam klientam ir raksturīga lielāka sajūtu autonomija, tādēļ viņš nejūtas piespiests un kontrolēts
No terapeitu viedokļa, šis varētu būt ideāls variants motivējot klientu, jo klients ir «iekšā» konsultācijas procesā.

«Patiesā» motivācija («Intrinsic motivation»):
Šāds motivācijas veids saistās ar indivīda nepiespiestu aktivitāti konsultēšanas procesā, process ir patīkams un interesants
Lielākā daļa klientu būtība nav motivēti doties uz konsultāciju – viņi nenāk tādēļ, ka šis process kā konsultēšana būtu neinteresants, bet tādēļ, ka viņi konsultāciju redz kā instrumentu ar kuru psihologs iesaka uzlabot laulību, dzīvesveidu, karjeru/ tās izaugsmi.
Principā patiesi motivēt cilvēku var arī citā veidā, konsultants terapijas procesu var pārvērst kā interesantu empīrisku piedzīvojumu, ir iespēja paātrināt attiekmes un uzvedības izmaiņas caur vingrinājumiem, kas daudz ko atklāj par pašu klientu
Bieži vien pārmaiņu process indivīdā var būt sarežģīts, prasa piepūli, taču, ja uzdevums ir interesants, klients ir vairāk motivēts «sevis atrašanā»
Likumsakarīgi – pozitīva attieksme + autonomija + griba = motivācija + efektivitāte

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Nemotivēti klienti”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/916905

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register