Presentations
Business and Law
Marketing, Advertising
Nepieciešamie priekšnosacījumi, lai gūtu panākumus starpt...-
Nepieciešamie priekšnosacījumi, lai gūtu panākumus starptautiskajā tirgū
Starptautiskā tirdzniecība mūsdienās kļūst aizvien svarīgāka ekonomikas sastāvdaļa. Starptautiskajā mārketingā jāņem vērā sekojoši mērķvalsti raksturojošie faktori:
valsts neatkarība;
nacionālās valūtas sistēmas;
nacionālā likumdošana;
valsts ekonomiskā politika;
valsts valoda;
kultūra;
reliģija;
sadzīves īpatnības un paražas.
Faktori, kas uzņēmuma vadītājus mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
valsts neatkarība;
nacionālās valūtas sistēmas;
nacionālā likumdošana;
valsts ekonomiskā politika;
valsts valoda;
kultūra;
reliģija;
sadzīves īpatnības un paražas.
Faktori, kas uzņēmuma vadītājus mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka;
daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus;
lai lietderīgāk izmantotu resursus (ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus;
lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarību no viena tirgus;
kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī ārvalstīs.
…
Kādi ir nepieciešamie priekšnosacījumi, lai gūtu panākumus starptautiskajā tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Kolāža" uzņēmējdarbības funkcionēšana
Presentations for secondary school12
-
Reklāmas ietekmes pētnieciskais skatījums un analīze
Presentations for secondary school26
-
Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze
Presentations for secondary school15
-
Mārketinga plāns
Presentations for secondary school15
-
Tirdzniecības tīkli
Presentations for secondary school11