Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905571
 
Evaluation:
Published: 01.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Secinājums
Uzņēmums NIKE ieņem vienu no vadošajām vietām pasaules tirgos un turpina popularizēt aktīvu dzīvesveidu, attīstīt sporta aksesuāru līniju. Nike ir jaunas idejas, aktīva attīstība un izaugsme.
Nike misija: modināt vēlmi ikvienā, kurš interesējas par sportu.
Svarīgs aspekts Nike koncepcijas veidošanā bija orientācija uz klientu un personalizācija.
Saskaņā ar SVID analīzi uzņēmuma stiprās puses ir tas, ka Nike ir viens no līderiem sporta preču ražošanā. Vājā vieta ir tā, ka ražošana notiek ārpus ASV. Slikti darba apstākļi negatīvi ietekmē uzņēmuma tēlu.
Pēc Nike reklāmas kampaņu analīzes jāatzīst viņu lielie panākumi, reklamējot savus produktus tirgū. Slavenu sportistu uzaicināšanas pieredze uzņēmuma reklāmās nes uzņēmumam milzīgu patērētāju skaita pieaugumu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register