Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408647
 
Evaluation:
Published: 01.12.2021.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Pirmās veiksmes un neveiksmes
Bizness sāk attīstīties arvien aktīvāk, un līdz ar panākumiem nāk arī pirmās problēmas. Japānas apavu piegādātājs, raugoties uz zīmola straujo izaugsmi, piedāvā izpirkt Fila akciju daļu un atņem uzņēmumam Nike ekskluzīvās ASV izplatītāja tiesības. Japānas ultimāts noved pie tiesas prāvas. Līdz ar to zīmols var izmantot Tiger izstrādnes vēl 6 mēnešus, pēc tam jāpārdod tikai paša apavi.
1972. gada Olimpiskajās spēlēs Nike prezentēja Moon Shoe kedas. To izveidoja Bils Bovermens, eksperimentējot ar gumiju. Viņš izmantoja savas sievas vafeļu gludekli, lai izveidotu zoli, kas mainīja saķeri un izturību.

Blue Ribbon Sports sāk eksportēt kedas uz ārzemēm. Kanāda kļuva par pirmo pārdošanas tirgu. Nike ieņēmumi ievērojami pieauga, 1972. gadā sasniedzot 1,96 miljonus USD.
Aizraujoties ar sportu, Naits saprata, cik svarīgi ir piesaistīt profesionālu sportistu atbalstu. Uzņēmums aicina sadarboties iesācējus un slavenus sportistus – un 1976. gada olimpiskajās spēlēs lielākā daļa sportistu sacenšas Nike zīmola kedas. Zīmols bieži ir redzams un nepalaiž garām nevienu olimpiādi vai nozīmīgus sporta notikumus. Šīs kurpes uzstāda pasaules rekordus, uzvar čempionātos un nopelna zelta medaļas.

NIKE šodien
Viena no zīmola pamatvērtībām ir sabiedrības atbalstīšana un atdošana tai. Lai sasniegtu šo mērķi, Nike ir izveidojis dažādus fondus:
Nike Community Impact Fund atbalsta vietējās organizācijas kopienās ASV un Eiropā.
Nike School Innovation Fun sadarbojas ar skolu vadītājiem Oregonas štatā, lai palielinātu studentu skaitu, kas absolvē un sagatavotu studentus koledžai un karjerai.
Nike N7 rada pozitīvas pārmaiņas nākamajai indiāņu un aborigēnu jauniešu paaudzei, aktivizējot bērnus.
Izmantojot Nike Community Ambassadors, vairāk nekā 5700 darbinieku pozitīvi ietekmē kopienas visā pasaulē, nodrošinot bērniem kvalitatīvu apmācību sportā un spēlē.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1389042
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register