Starbucks Coffee operāciju vadība: 10 lēmumu apgabali
Preču un pakalpojumu dizains. Starbucks uzsver augstākās klases preču un pakalpojumu dizainu. Augstākās klases raksturs ir saistīts ar uzņēmuma plašo vispārējo diferenciācijas stratēģiju.
Kvalitātes vadība. Uzņēmums rūpīgi iegūst kafijas pupiņas no kafijas audzētājiem, kuri atbilst Starbucks kvalitātes standartiem. Firma arī dod priekšroku kafijas pirkšanai no lauksaimniekiem, kas sertificēti saskaņā ar Starbucks kafijas un lauksaimnieku kapitāla (CAFE) programmu.
Procesa un jaudas projektēšana. Procesu un jaudas efektivitāte ir viens no Starbucks panākumu veicinātājiem.
Atrašanās vietas stratēģija. Starbucks atrašanās vietas noteikšanas stratēģija ir vērsta uz pilsētu centriem, īpaši uz tiem, kuros ir daudz vidējās un augstākās klases iedzīvotāju.
Izkārtojuma dizains un stratēģija. Starbucks kafejnīcu izkārtojuma dizains palielina darbplūsmas efektivitāti. Tas arī atbalsta siltu un draudzīgu gaisotni, kas atbilst uzņēmuma organizācijas kultūrai.
6. Darba plānošana un cilvēkresursi. Starbucks personāla vadība integrē organizācijas kultūru visās uzņēmējdarbības jomās.
7. Piegādes ķēdes vadība. Starbucks Coffee piegādes ķēde ir globāla, lai gan lielākā daļa uzņēmuma kafijas pupiņu nāk no jaunattīstības valstu lauksaimniekiem.
8. Krājumu pārvaldība. Starbucks krājumu pārvaldība ir saistīta ar firmas piegādes ķēdi un dažādām iekārtām. Kafejnīcās krājumu pārvaldība ietver biroja automatizāciju un manuālu uzraudzību.
9. Plānošana. Starbucks dažādās uzņēmējdarbībās izmanto automatizētas un manuālas plānošanas pieejas.
10. Apkope. Starbucks uztur savus fiziskos aktīvus, izmantojot īpašas darbinieku komandas, kas apmācītas telpu un aprīkojuma uzturēšanai, kā arī trešās personas, kas piedāvā apkopes pakalpojumus.
…