Kā noteikt preces/ pakalpojuma neatbilstību līgumam?
Prece nav iesaiņota;
Iesaiņojumā nav tā preces komplektācija, kāda bija paredzēta, noslēdzot līgumu;
Prece nav derīga nolūkam, kuram tika paredzēta un, kurš tika paziņots pārdevējam;
Preci nav iespējams lietot, tādeļ, ka nav instrukcijas vai tā ir svešvalodā, ko nepārvaldāt;
Prece viltota
Pakalpojumu sniedzot, nav ievēroti normatīvie akti, normatīvtehnisko dokumentu prasības, vai tam ir citi būtiski trūkumi;
Par to sniegta maldinoša, nepatiesa informācija vai tā nav sniegta vispār;
Tas rada rada vai var radīt draudus patērētājam
Pārdevējs var noraidīt pircēja pieprasījumi par pakalpojuma neatbilstību, ja
Pirms pakalpojuma sniegta informācija, ka btas ir drošs, bet piemīt arī trūkumi;
Pakalpojuma sliktā kvalitāte radās no patērētāja piegādātajiem, nekvalitatīvajiem materiāliem.
…