Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:299986
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma tēlu (imidžu), kā arī ar reklāmu veido noteiktu sabiedrisko domu par preci, tādēļ tā izraisa noteiktas vajadzības, tā izveido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbodamās uz cilvēku apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Iedarbojas uz cilvēka apziņu, prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju.
Iegūto informāciju cilvēki var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. „Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai”.
Bieži vien reklāma neatbilst patiesajam piedāvātajam produktam vai pakalpojumam, tādējādi raisot cilvēkos šaubas par produktu, tā kvalitāti un pielietojumu.
Jakobs Kronung reklāmā.. kur mazmeita runājās ar omīti par festivālu, netīrām drēbēm utt, un omīte teica: arī es biju tādā festivālā 79 gadā, bet mūsu drēbes palika neskartas. Uz ko mazmeita jautāja: kā tā omīt? Omīte atbild: jo mums to nebija .
Vai tiešām ir bijis kaut viens festivāls, kur cilvēki ierodas kaili ? Vai arī šīs kafijas ietekme uz cilvēkiem ir negatīva ? Par ko īsti ir reklāma, par to ka uz festivālu jāiet kailiem, vai par kafiju ?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1386543
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register