Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461385
 
Evaluation:
Published: 30.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Viesnīcas pakalpojumi ir ierobežoti un nespēj aizraut klientus;
Daudzi viesnīcas darbinieki dara darbus, kas viņiem nav atbilstoši pēc profesijas;
Viesnīcas menedžmentam galvenais visu izdarīt pēc iespējas lētāk un izdevīgāk;
Daudzi viesnīcas menedžeri nav kompetenti savā darbā un nepārzin tās jomu;
Viesnīcā ir pārāk daudz atlaižu un dažādu akciju, kā augstas klases viesnīcai.

Priekšlikumi
Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku;
Ievērot LHW servisa standartus visu laiku ne tikai tad, kad uz viesnīcu ir atbraukusi pārbaude;
Pārdomāt kipriešu kāzu rīkošanu viesnīcā, jo tas rada haosu un arī traucē pārējos viesus;
Iegūt jaunu mērķa grupu viesnīcā;
Izskaust atlaižu sistēmu viesnīcā, un nerīkot tās tik bieži;
Vairāk cienīt praktikantus un neuzvelt viņiem pārāk lielu atbildību;
Noalgot trauku mazgātāju un pankūku cepēju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1343789
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register