Secinājumi
Viesnīcas pakalpojumi ir ierobežoti un nespēj aizraut klientus;
Daudzi viesnīcas darbinieki dara darbus, kas viņiem nav atbilstoši pēc profesijas;
Viesnīcas menedžmentam galvenais visu izdarīt pēc iespējas lētāk un izdevīgāk;
Daudzi viesnīcas menedžeri nav kompetenti savā darbā un nepārzin tās jomu;
Viesnīcā ir pārāk daudz atlaižu un dažādu akciju, kā augstas klases viesnīcai.
Priekšlikumi
Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku;
Ievērot LHW servisa standartus visu laiku ne tikai tad, kad uz viesnīcu ir atbraukusi pārbaude;
Pārdomāt kipriešu kāzu rīkošanu viesnīcā, jo tas rada haosu un arī traucē pārējos viesus;
Iegūt jaunu mērķa grupu viesnīcā;
Izskaust atlaižu sistēmu viesnīcā, un nerīkot tās tik bieži;
Vairāk cienīt praktikantus un neuzvelt viņiem pārāk lielu atbildību;
Noalgot trauku mazgātāju un pankūku cepēju.
…