Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837227
 
Evaluation:
Published: 12.09.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsu uzņēmums darbojas kā pakalpojuma nodrošinātājs cita uzņēmuma klientiem, līdz ar to gan mūsu tiešie klienti, gan arī viņu klienti ir mūsu piroritāte un tādēļ uzņēmumam ir tieši šādas pamatvērtības.
Verbālā(runas etiķete)
Attiecībā uz runas etiķeti ikdienas darbā kolēģu starpā visi esam kā liela ģimene, līdz ar to verbālā komunikācija ir draudzīga neizrādot pārākumu pret kādu citu kolēģi, pat ja amats ir atbildīgāks, jo mums visiem ir kopīgs mērķis- sniegt labāko servisu mūsu klientiem.
Savukārt, kad runa ir par komunikāciju starp mums un mūsu klientiem, gan viņu klientiem mūsu mērķis ir, lai klients vienmēr ir apmierināts. Tādēļ komunicējot ar klientiem ir jācenšas noskaidrot vai ir kaut kas ko pēc klienta domām vajadzētu mainīt vai veikt kādus citus uzlabojumus. Šādā veidā tiek īstenotas atbilsdība, atvērtība un entuzisasms.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register