Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:384388
 
Evaluation:
Published: 13.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
• Reklāmas iespaidā mēs ieraugām tikai to, ko vēlamies ieraudzīt, un nevajadzīgo neapzināti atstājam fonā;
• Veiksmīgas reklāmas pamatā ir iepriekš izstrādātas psiholoģiskas formulas;
• Reklāma tiek radīta, lai ietekmētu cilvēku domas un jūtas - patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus;
• Reklāmās nelieto tiešus tekstu “Nāc un nopērc šo preci”, bet tie tiek aizstāti ar visu to, kas nav nopērkams pa naudu

Rekomendācijas
Lai arī cik reklāma būtu stipra, pirms kaut ko pērciet, kārtīgi izdomājiet, vai jums tiešām to vajag;
Ja veikalā redzat akcijas produktu, tad vispirms apskatieties tā derīguma termiņu;
Ja arī pērciet akcijas preci, turklāt vairumā, tad padomājiet, cik no tā jūs spēsiet izlietot;
Novērtējiet reklāmas kvalitāti, jo labai precei ir vajadzīga laba reklāma, un laba reklāma ir dārga;
Necenšaties sevi izveidot kā reklāmās redzētos ideālos tēlus, jo bieži vien tādi reālajā dzīve nemaz neeksistē;
Necenšaties kādu citu izveidot kā reklāmās redzētos ideālus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register