Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393173
 
Evaluation:
Published: 13.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Atmiņas veidi
Īslaicīgā atmiņa ir gaistoša, tā sairst apmēram 20-30 sekundēs (Brown, 1985). Cilvēki var paturēt īslaicīgajā atmiņā apmēram 7 (plus mīnus 2) informācijas bitus.
Darbīgā atmiņa ir struktūra, kura patur materiālus tā, ka mēs varam tos pielietot noteiktā situācijā. Informācijas aizstāšana vai izgrūšana ir indivīda kontrolēta vai automātiska, t.i., vecās aizstāšana ar jauno. (Wyer&Scrull, 1986)
Ilglaicīgajai atmiņai nav zināmu limitu. Tā var uzturēt informāciju par specifiskiem notikumiem, objektiem vai cilvēkiem vai vispārīgāku materiālu.

Secinājumi
Kopumā aptaujātie cilvēki atcerējās zīmolus labi, tomēr populārāki ir ārzemju zīmoli, turklāt tādi, kas pazīstami jau sen un ir stabili tirgū, piemēram, Carlsberg
Bērni saukļus atceras labāk, nekā pieaugušie un pensionāri
Sievietēm atmiņa labāka, nekā vīriešiem

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1374624
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register