Kā pievērst uzmanību?
Informācijas un ikdienišķu baudu izmantošana
Informācija – patērētājiem šķiet pievilcīgas reklāmas, kuras piedāvā būtiskus faktus un skaitļus.
Ikdienišķa bauda – patērētāji pievērš uzmanību reklāmām, kuras apkalpo viņu vēlmes un liek justies labi, piemēram, paziņojumi, kas saistīti ar labu laiku vai lietām, kuras mēs dzīvē augstu vērtējam.
Informācijas izmantošana
Jauninājumu, spēcīgu vai skaidri saskatāmu atrisinājumu un ierosinājumu izmantošana
Jauninājumi ir neierasti, atšķirīgi un neparedzami.
Spēcīgi vai skaidri saskatāmi atrisinājumi palielina uzmanības piesaistīšanas iespējamību.
Ierosinājumi pievērš uzmanību un ir plaši izmantoti TV reklāmās.
…