Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,39 (13%)
Discounted price*:
2,60
Purchase
Add to Wish List
ID number:286752
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rolls Royce zīmola attīstības vēsture
„Pienākums sasniegt izcilību visā ko darām”
Dibinātāji:
Viens no pasaules ievērojamākajiem zīmoliem radās, kad sastapās aviators Rolss un inženieris Roiss
Uzņēmuma un arī zīmola vārds cēlies no uzņēmuma dibinātāju „Henry Royce” un „Charles Rolls” uzvārdiem.
Viņi nolēma radīt kompāniju ar tālejošu mērķi-radīt „labāko automašīnu pasaulē” un šī tēze 100 gadu pastāvēšanas laikā arī ir „saaugusi” ar kompānijas zīmolu pateicoties augstajai produkcujas kvalitātei, kuru Rolls-Royce ir nodrošinājis visus šos gadus


Attīstība:
Rolls Royce mērķis ir sasniegt izcilību visā ko dara. Kompānijai ir plaša vēsture un mūsdienās tas ir viens no vadošajiem enerģētisko sistēmu ražotājiem pasaulē, lietošanai uz zemes, gaisā un ūdenī.
Attīstības gaitā kompānijai vieglo automobiļu ražošana vairs nebija galvenais produkcijas veids. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Rolls Royce zīmola attīstības vēsture”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/286752

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register