Samsung Electronics Co. Ltd. ir globāls līderis pusvadītāju, telekomunikāciju, digitālo mediju konverģences tehnoloģijās, un mātes uzņēmuma 2004.gada pārdošanas apjoms sasniedza USD 55.2 miljardus, bet tīrā peļņa – USD 10.3 miljardus.
: Digitālais pielietojamais bizness, Digitālais mediju bizness, LCD bizness, Pusvadītāju bizness un Telekomunikāciju tīklu bizness. Samsung Electronics ir atzīts par vienu no straujāk augošajiem zīmoliem, un tas ir pasaulē lielākais monitoru, krāsu televizoru, atmiņas čipu ražotājs.
Vīzija un misija
Samsung vīzija ir kļūt par digitālās konverģences revolūcijas līderi. Lai sasniegtu šo mērķi, uzņēmums ir pārveidojis savu darbību, pamatojot to uz digitālām tehnoloģijām. Stratēģija, uz kuru balstās šī vīzija, ir kompānijas misija - kļūt par digitālu uzņēmumu (Digital-ε Company).
Digitāls: Samsung vēlas būt uz tirgu vērstu risinājumu sniedzējs un līderis digitālās konverģences tirgū.
Uzņēmuma piedāvājuma ķēde, sākot no pārdošanas, mārketinga un komunikācijām un līdz pat pētījumiem, ražošanai un izplatīšanai tiek vadīta elektroniski, izmantojot uz internetu balstītu tīklu. Šis “ātruma un vienkāršības” modelis nodrošina to, ka pakalpojumi un produkti ir uz klientu vērsti.
Uzņēmums: Pamattehnoloģijas pusvadītāju, mobilo komunikāciju un sadzīves elektronikas jomās dod iespēju Samsung Electronics radīt digitālus risinājumus mājai, mobilo telefonu lietotājiem un birojam, kas nodrošina bezvadu komunikācijas, atvieglo darījumus, pieeju internetam, kā arī piedāvā digitālo izklaidi.
…