Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,63 (18%)
Discounted price*:
2,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:244082
Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Sekundārie dati   
  Sekundāro datu pielietojums   
  Sekundāro datu priekšrocības   
  Sekundāro datu trūkumi   
  Paneļi   
  Paneļu priekšrocības   
Extract

Kas ir sekundārie dati?
Sekundarie dati ir dati, kuri jau iepriekš ir savākti un apkopoti, veicot citus pētījumus, un ir noderīgi šī brīža pētījumos.
Sekundāros datus iegūst, izmantojot statistikas datus, uzņēmumu un iestāžu ziņojumus, atskaites, pārskatus, plašsaziņas līdzekļos ievietoto informāciju, kā arī citu pētījumu galarezultātu apkopojumus un pārskatus.

Iekšējie informācijas avoti
ieraksti par pārdošanu;
pirkumu rekvizīti;
pavadzīmes;
Inventerizācijas dati;
Dati par izplatīšanas izmaksām;
Informācija par klientie;
Cenas;
Bilances;
U.c.

Ārējie informācijas objekti
Publiskotie dati (valdība, asociācijas, žurnāli, laikraksti, gada parskati)
Standartizēti sindicēto servisu dati ( veikalu apsekojumi, patērētāju paneļi, Nielsena dati, sindicēts kategorijas apskats)
Interneta datubāzes dati (internets).

Sekundāro datu pielietojums.
Sekundārie dati var saturēt pietiekami daudz informācijas, lai atrisinātu risināmo problēmu.
Sekundārie dati var būt vērtīgs jaunu ideju avots, ko vēlāk var izpētī izmantojot primārās pētišanas metodes.
Pieejamo sekundāro datu izskatīšana ir priekšnoteikums, lai savāktu primāros datus. Tas palīdz nodefinēt problēmu un formulēt hipotēzi tās risinājumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sekundārie dati mārketinga pētījumos, paneļi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/244082

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register