Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:519350
 
Evaluation:
Published: 02.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Tirgus nišas stratēģija
Tehnoloģiju novators “LG Electronics” un ātrās ēdināšanas retorāns «KFC» ir vieni no uzņēmumu piemēriem, kas izmantojuši tirgus nišas stratēģiju savā darbībā. Šī stratēģija ļauj iegūt priekšrocības konkurencē, samazinot izmaksas vai dažādojot, diferencējot savu produktu klāstu.

Uzņēmums “LG Electronics” 1958. gadā uzsāka savu darbību kā sadzīves tehnikas ražotājs, taču laika gaitā uzņēmums attīstījās un, lai piedalītos konkurējošā cīņā kā nozīmīgs spēlētājs, tas veica savas produkcijas diferencēšanu.

Izmaksu samazināšana
Kā viens no uzskatāmākajiem piemēriem, izmaksu samazināšanai un tirgus iekarošanai, ir uzņēmums „KFC” – „Kentucky Fried Chicken” , kas savu atpazīstamīgu ieguvis kā ātrās ēdināšanas restorāns.

Lai iekarotu Ķīnas tirgu, „KFC” savas izmaksas būtiski samazināja, lai būtu konkurētspējīgs pārējo ātrās ēdināšanas restorānu vidū, spētu nodrošināt zemu cenu savai produkcijai.

lēts un ātri atrodams darbaspēks,
produktu pagatavošanas sastāvdaļas nav dārgas,
uzsvars tiek likts uz ēdiena „līdzi ņemšanu”,
ēdienkarte nav īpaši daudzveidīga

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1350109
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register