Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:552410
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Atkarībā no dalībnieku skaita tirgus formas var sakārtot skalas veidā:

Pilnīgas konkurences tirgu sauc arī par pilnīgu tirgu.
Visas pārejas tirgus formas ir pieskaitāmas nepilnīgam tirgum.

Peļņas maksimizēšana pilnīgas konkurences apstākļos

Firma, kas darbojas pilnīgas konkurences apstākļos, pieņem cenu, kuru ir jau izveidojis tirgus. Tāpēc grafiski firmas produkcijas pieprasījuma līkne var tikt atspoguļota kā taisne, jo cena par kuru pārdod savu produkciju uzņēmums pilnīgas konkurences apstākļos pilnīgi nav atkarīga no tā, cik liels būs produkcijas izlaidums. Visa produkcija tiks izpirkta pie vienādas cenas.
Vidējie ieņēmumi (AR) rāda, kādi ir firmas ieņēmumi no vienas vienības pārdošanas. Vidējie ieņēmumi ir vienādi ar preces cenu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register