Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741520
 
Evaluation:
Published: 05.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi
Visvairāk sūdzības no krievvalodīgo tūristu puses ir saistībā ar apkalpošanu, ēdienu garšu un cenu atbilstību sniegtajam pakalpojumam;
Restorānu sektorā irmanāma salīdzinoši liela personāla mainība, kas negatīv iietekmē kopējo pakalpojumu sniegšanas kvalitāti;
Kopumā Rīgas restorānos darbiniekiem ir nepietiekošs krievu valodas zināšanu līmenis, kā arī salīdzinoši liels konflikta situāciju skaits;
15% no respondentiem apgalvo, ka tiem nav svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā, skaidrojot to ar angļu alodas prasmi;
Darbinieku krievu valodas zināšanas rada 10% ietekmi uz kopējo pakalpojumu kvalitāti, 85% respondentu apgalvo, ka tiem ir svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1344734
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register