Secinājumi
Visvairāk sūdzības no krievvalodīgo tūristu puses ir saistībā ar apkalpošanu, ēdienu garšu un cenu atbilstību sniegtajam pakalpojumam;
Restorānu sektorā irmanāma salīdzinoši liela personāla mainība, kas negatīv iietekmē kopējo pakalpojumu sniegšanas kvalitāti;
Kopumā Rīgas restorānos darbiniekiem ir nepietiekošs krievu valodas zināšanu līmenis, kā arī salīdzinoši liels konflikta situāciju skaits;
15% no respondentiem apgalvo, ka tiem nav svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā, skaidrojot to ar angļu alodas prasmi;
Darbinieku krievu valodas zināšanas rada 10% ietekmi uz kopējo pakalpojumu kvalitāti, 85% respondentu apgalvo, ka tiem ir svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā.…