Secinājumi:
) Dotajā gadījumā kosmētikas lietotājiem tiek piedāvāts kvalitatīva kosmētika visplašākajā izvēlē un par labām cenām.
2) Konsultantiem - pārdevējiem tiek piedāvāts gūt papildus peļņu un pilnveidoties, darbojoties aizraujošā vidē.
3) Ikdienas darbs ar dažāda psiholoģiskā tipa cilvēkiem, kas ar laiku var būt psiholoģiski apgrūtinoša.
4) Tiešā tirdzniecība kļūst arvien populārāka. Cilvēki arvien vairāk uzskata, ka neatkarīgo konsultantu darbs ir profesija, nevis cilvēki ar zemāko līmeņa izglītību, kuriem grūti atrast darbu.
5) Personiskā apkalpošana iedrošina patērētāju izdarīt pirkumu arī tajos gadījumos, ja nav bijis nodoms kaut ko iegādāties.
6) Konsultantam ir jābūt komunikablam.
Priekšlikumi:
1) Regulāri veicināt pārdošanu ar akcijām, atlaidēm, u.c., vismaz vienu reizi mēnesī kādai no produktu grupām.
2) Neuzskatīt konsultantu – pādevēju par pircēja ienaidnieku.
3) Akcijas veidā plānot dāvanas uz svētkiem saviem patstāvīgiem klientiem, kuri ir veikuši pasūtījumus zināmas summas apjomā. Tā kā konsultanti individuāli strādā ar saviem pircējem, viņi pārzin savus labākos preču pasūtītājus.
4) Vairāk pievērsties preču grupām, kuras ir domātas bērniem, jo vecāki var no kādas preces atteikties, bet saviem bērniem tās tiks iegādātas regulāri.
…