Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678202
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais mārketinga līdzeklis.
Tirdzniecības darbiniekam, kurš tiekas aci pret aci ar klientu, ir daudz lielākas iespējas viņu piesaistīt, neka reklāmai, sabiedriskajām attiecībām vai pārdošanas veicināšanai.
Tirdzniecības teritorija- noteikts potenciālo klientu skaits vai reģions par kuru ir atbildīgs tirdzniecības aģents.
Tirdzniecības reģionus var iedalīt pēc ģeogrāfiskā un pēc nozaru principa.
Ja uzņēmums iedala tirdzniecības reģionus pēc nozaru principa, tas dod iespēju tirdzniecības darbiniekam labāk iepazīt konkrētās nozares uzņāmumu problēmas un vajadzības, un viņš var piedāvāt tieši šiem uzņēmumiem piemērotākos risinājumus.
Tirdzniecības reģionu dalīšana pēc ģeogrāfiskā principa ir plašāk izplatīta, jo maksimāli samazina laiku, ko darbinieki pavada ceļā, un ļauj vairāk laika veltīt pārdošanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register