Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:808665
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

4. Pārbaudīt un atkārtot
Kad ir atrasts jaunais tirgus, kuru vēlaties izpētīt, izveidot dažas kampaņas, lai pārbaudītu ideju. Nelieli tirgus uzlabojumi var dot lielus rezultātus, tāpēc turpināt šo procesu, pārbaudīt un atkārtot.

Secinājumi
Tirgus segmentēšana palīdz labāk iepazīt klientus, noteikt, kas ir nepieciešams tirgus segmentā, un noteikt, kā vislabāk var apmierināt vajadzības ar savu produktu vai pakalpojumu.
Tirgus segmentēšana samazina neveiksmīgas vai neefektīvas mārketinga kampaņas risku.
Tirgus segmentēšana palīdz zīmolam saprast auditoriju un mērķus.
Tirgus segmentācija tiek iedalīta: ģeogrāfiskā, demogrāfiskā, psihogrāfiskā, uzvedības segmentācija.
Lai izveidotu tirgus segmentācijas stratēģiju vispirms jāanalizē esošie klienti, tad jāizveido pircēja personāls savam ideālajam klientam, jāizpēta potenciālais segments un jāpārbauda vai tas ir efektīvs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register