Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720370
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Marketinga koncepcijas 1 k
● Produkcijas koncepcija (pārdot pēc iespējas vairāk, kontrolējot izmaksas un ražošanas efektivitāti, piem., Forda T-modelis);
● Produkta koncepcija (balstās uz produkta kvalitāti, pieņemot, ka patērētājs izvēlēsies labākas kvalitātes produktu, piem., GM – diversificējot ražošanas līnijas);
● Pārdošanas koncepcija (agresivās pārdošanas un veicināšanas koncepcija, ja reklamēs, tad pirks, pārdevējs ir pirmais, piem., Televeikali);

Mārketinga koncepcijas 2
● Mārketinga koncepcija (balstās uz patērētāju vajadzību analīzi, tālāk uz to bāzes veidojot piedāvājumu to apmierināšanai produktu veidā, piem., Gillette – Venus);
- Orientācija uz efektivitātes rādītājiem,
- Analītiska pieeja tirgus pētījumiem,
- Priekšroka stratēģiskais plānošanai,
- Priekšroka speciālistiem ar augstāko izglītību,
- Darbības mērķtiecīga koncentrēšana uz pircēju segmentiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1348115
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register