Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642595
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Stratēģiskā analīze
Korporatīvā stratēģija:

Firmas FAJANS DE LA SARRE (FDLS) darbības lauks ir terrakotas un fajansa izgatavošana, ar ko aprīko piemāju zemes, sienu flīzēšanu, krāsniņu apdari un mozaīku veidošanu.
Uzņēmuma stratēģija – intensīvā (attīstības) stratēģija
Firma cenšas “iekarot” pēc iespējas lielāku tirgus daļu un virzīt savus produktus līderībā, attīstīt pārstāvniecības reģionos ar lielāku potenciālu un izstrādāt izdevīgāku produktu eksportēšanu uz ārvalstīm. Attīstīt tendences uz individuālo izvēli un atteikties no piedāvājumu standartizācijas. Izveidot un patstāvīgi pilnveidot reklāmas jomu, meklēt potenciālos investorus. Uzlabot produktu ražošanas tehnoloģijas un zinātnisko izpēti, veidot kvalitatīvāku darba vidi un strādnieku kompetences paaugstināšanu, darbinieku motivācijas un stimulu izstrādi. Produktu attīstība ar mērķi apmierināt klienta vajadzības un gūt ienākumus.

FDLS attīsta un pilnveido trīs produktu līnijas:
- Terrakota tradicionālā jeb “masu” produkcija;
- Terrakota luksus produkcija;
- Fajanss luksus produkcija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1112806
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register