Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,60 (15%)
Discounted price*:
3,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:623895
Evaluation:
Published: 03.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Extract

Mājas lapas dizains
Secinājumi :
Jāmaina, jāpilnveido mājas lapas dizains un struktūra uz modernāku;
Jāizlabo gramatikas kļūdas;
Pēc iespējas vairāk reklamēt un popularizēt jauno mājas lapu;
Iecelt atbildīgo cilvēku, mājas lapas popularizēšanai, atjaunošanai un patstāvīgai informācijas atjaunošanai, uzlabošanai un rotēšanai;
Mājas lapas virzīšana - google analytics u.c.

Reklāma un PR
Lai uzņēmums spētu sasniegt savus mērķus kvalitatīvāk un veiksmīgāk, ir nepieciešams piesaistīt komunikācijas līdzekļus :
Reklāma – masu medijos (radio, internets) laikrakstos un žurnālos, publiskās vietās, tirdzniecības vietās ;
Sabiedriskas attiecības ( Public Relations - PR) - preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas informāciju par uzņēmumu un ražotajām (pārdodamām) precēm un pakalpojumiem.
Ar reklāmas palīdzību - radot pozitīvu tēlu sabiedrībā, uzņēmums nodrošinās sev lojālus klientus, kas veidos pozitīvu attieksmi pret piedāvāto pakalpojumu, līdz ar to sasniedzot nepieciešamo patērētāju grupu.
Galvenais PR mērķis ir izveidot uzņēmumam, kā arī kādai vienai personai augstu sabiedrisko tēlu un reputāciju.
P.: Avīzes raksts par uzņēmuma sasniegumiem tieši neaicina pirki preces, bet veido labvēlīgu attieksmi.

Cenu politika
Uzņēmumam jāpārskata sava cenu politika, jo/lai:
Cena ilgtermiņā nestu peļņu.
Apmēram paredzētu, kā produkta/pakalpojuma cena varētu ietekmēt pārdošanas apjomus.
Pastāvot lielai konkurencei tirgū, pat nelielas produkta cenas izmaiņas ievērojami var ietekmēt pieprasījumu.
Ja kompānijas piedāvātais produkts vai pakalpojums ir atšķirīgs no sāncenšu piedāvājuma, pircēji būs elastīgāki pret cenas svārstībām.
Rūpīgi jāpārdomā, kā savu produktu padarīt pārāku.
Cenu politika veido uzņēmuma tēlu, līdz ar to pārāk liels cenas kritums, liks domāt par kvalitātes krišanos.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/623895

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register