SECINĀJUMI
Ne vienmēr uzņēmuma lielums nozīmē, ka tam ir labi izveidoti sociālie tīkli un mājaslapa, kā tas ir Nikon gadījumā.
Vismūsdienīgākā un saistošākā mājaslapa ir BMW.
Pārsvarā uzņēmumi savas mājaslapas veido uz balta fona un vienkāršas.
Visas fotogrāfijas, kuras ievieto uzņēmumi, ir augstas kvalitātes, lai radītu vislabāko priekšstatu par sevi.
Man personīgi, vislielākais pārsteigums bija par Nikon uzņēmuma galveno mājaslapu. Izskatījās, ka tā nav uzlabota dizaina ziņā vairākus gadus, kā arī Facebook kontā vispār nebija nekādas darbības.
Balta eko komunikācijas kanāli ir lietišķi un neuzbāzīgi, kas simbolizē arī piedāvāto produkciju.
Var secināt, ka uzņēmums Cido cenšas veidot pozitīvu komunikāciju internetā, veidojot mūsdienīgu saturu un to uzlabojot.
…