Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807146
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI
Ne vienmēr uzņēmuma lielums nozīmē, ka tam ir labi izveidoti sociālie tīkli un mājaslapa, kā tas ir Nikon gadījumā.
Vismūsdienīgākā un saistošākā mājaslapa ir BMW.
Pārsvarā uzņēmumi savas mājaslapas veido uz balta fona un vienkāršas.
Visas fotogrāfijas, kuras ievieto uzņēmumi, ir augstas kvalitātes, lai radītu vislabāko priekšstatu par sevi.
Man personīgi, vislielākais pārsteigums bija par Nikon uzņēmuma galveno mājaslapu. Izskatījās, ka tā nav uzlabota dizaina ziņā vairākus gadus, kā arī Facebook kontā vispār nebija nekādas darbības.
Balta eko komunikācijas kanāli ir lietišķi un neuzbāzīgi, kas simbolizē arī piedāvāto produkciju.
Var secināt, ka uzņēmums Cido cenšas veidot pozitīvu komunikāciju internetā, veidojot mūsdienīgu saturu un to uzlabojot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1379660
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register