Aptauja notika anketēšanas veidā - caur internetu.
Aptauja notika laika posmā no 9. marta līdz 17. martam 2011. gada.
Izlases apjoms tikai noteikts – 60 respondenti, no kuriem 85% ir sievietes un 15% - vīrieši.
Respondentu vecums bija dažāds , bet pārsvarā – 80% ir 18-25 gadu vecuma grupā , 11% ir 26-35 gadi , 5% ir 36-45 gadi un 4% vecuma grupā 46 gadi un vairāk.
„Drogas” izveidojies par populārāko kosmētikas un sadzīves preču mazumtirdzniecības veikalu Rēzeknē, pateicoties lielam patstāvīgo klientu skaitam, kas seko „Drogas” piedāvājumiem, jaunumiem un akcijām caur reklāmu.
2) „Drogas” reklāmas patērētājus ietekmē ļoti efektīvi, par efektīvāko reklāmas paņemienu var uzskatīt krāsainus plakātus uz “Drogas” skatlogiem, kurus grūti nepamanīt, kuri pievērš sev uzmanību un ieinteresē pircējus, un rezultātā arī labs stimuls cilvēkiem ieiet šādā veikalā un iegādāties kādu produktu par puscenu.…